maandag 13 mei 2013

DING 15 - PREZI

Dit ding komt net goed van pas. Lilian en ik moeten 2 presentaties geven: over ons werkplan, voor collega's en over het nieuwe Jaaraanbod voor leerkrachten van het primair onderwijs. Voor die laatste bijeenkomst maakten we altijd een PowerPoint presentatie. Dat lukt ons goed, maar verder dan wat inrollende punten of wegvegende blokjes tekst zijn we daarbij niet gekomen. We gaan dat nu anders doen. Met Prezi. Tenminste dat gaan we proberen. Zodra het resultaat toonbaar is zal ik het hier publiceren, vooralsnog is dat niet het geval. Wordt vervolgd.


 

2 opmerkingen:

  1. Ik ben heel benieuwd naar jullie prezi. Meteen een mooie oefening in crowdsourcing. Als iedereen commentaar en input geeft kan je presentatie alleen maar beter worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ja, verwacht er niet teveel van. Omdat je er 30 mei niet bent zal ik je de prezi eerder laten zien. Ik vind het wel een gepruts.

    BeantwoordenVerwijderen