woensdag 10 april 2013

EXTRA - ONLINE PUBLICEREN

Ik sta toch nog steeds weer versteld van de enorme hoeveelheid informatie die beschikbaar is op internet. Neem nou Issuu.com. Het complete tijdschrift Happinez online beschikbaar, brochures van uitgeverijen en zelfs de Strijdkreet van het Leger des Heils en inderdaad alle brochures van Stichting Lezen. Deze stichting heeft natuurlijk leesbevordering als opdracht en geeft graag alle informatie over lezen weg. Ook de brochures op papier kan ik altijd bestellen. Neem nou de brochure 'Meer lezen, beter in taal', een zeer bruikbare brochure voor bijvoorbeeld het onderwijs over alles wat te maken heeft met lezen, leesbevordering en de schoolmediatheek. Als ik naar scholen ga neem ik de brochure altijd mee of ik stuur hem later op, maar waarom zetten we hem niet op onze site of stuur ik een link op naar de school? Net zo makkelijk. Of gaan mensen de brochure dan toch weer uitprinten? Enfin, het onderzoeken waard. Onze eigen brochures staan trouwens als PDF op de site. Misschien is het beter en mooier om ze ook met Issuu te publiceren. Maar eens overleggen met Brigitte.
Voor wie de brochure 'Meer lezen, beter in taal' nog niet kent: klik hier.

1 opmerking:

  1. wil jij mij laten zien welke brochures je bedoeld op onze website. Misschien kunnen we daar samen een glossy van maken

    BeantwoordenVerwijderen